sterretje 2011.08.10. 10:32

kutyák melóban

kedves leendő gazdim!

ne haragudj, hogy nem írtam egy ideje. minden rendben van velem. egyhangúan telnek a munkás hétköznapok. mégis, én valamiért szeretek munkába járni. pihentető. szinte egész nap alszom. amikor ébren vagyok, anya játszik velem, aztán megint szundítok egyet.

megnéztem egy kisfilmet a munkahelyi kutyákról, de meg kell nyugtassalak: én azért nem vagyok ilyen rosszcsont... :)

csóválódással üdvözöllek,

bryon (vagy ahogyan mostanában apa becéz: bociszemű boborján)

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyakuldetessel.blog.hu/api/trackback/id/tr803139339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása