kedves lendő gazdim!

remélem, minden rendben van veled, és jól bírod a hőséget. én kifejezetten szenvedek tőle. még szerencse, hogy nevelőszüleim mindent megtesznek, hogy ezt a kínt enyhítsék. az autóban például légkondi alatt hűsölhetek anya lábánál, vagy benedvesített válltáskában utazhatok anya munkahelyétől hazáig, otthon pedig hideg, friss, ízletes dinnyeszeletet majszolhatok (erről videó is készült, amit, bár te nem láthatod, csatolva mégis elküldök, hátha barátaid vagy családod szívesen megnéznének...).

képzeld, voltam a doktor bácsinál. a nevelőszüleim irtó büszkék voltak rám, hogy milyen ügyesen tűrtem az injekciót, bár megmondom őszintén, én nem is emlékszem, hogy bármi effélét kaptam volna... de azért jól esett a dícséretük. szívesen maradtam volna még egy darabig a doktor bácsinál, mert olyan jó hideg volt a vizsgálóasztala, hogy azt el sem tudom mondani... de hamar végeztünk, és hazaküldtek minket. még egy oltás van hátra, és akkor végre valahára magam sétálhatok az utcán, és nem csak a válltáska fogságából tekinthetek szét a nagy-illatos-izgalmas világra... már alig várom!

szép napokat neked!

byronod

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyakuldetessel.blog.hu/api/trackback/id/tr83185517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása