sterretje 2011.08.15. 15:09

byron kirándul

kedves leendő gazdim!

nagyon jól telt a hétvégém! a nevelőszüleimmel pápa csodálatos városában jártunk. anyáék a barátaikat látogatták meg, mert azok új lakásba költöztek. nagyon izgalmas volt náluk: rengeteg felfedezni való sarok, növény, cipő, és egyebek.

kirándulni is voltunk a környéken: a csárda hegyi őskarsztot látogattuk meg. el sem tudom mondani, mennyire szerettem volna futkározni a fűben, és játszani az állatkákkal, akik (eddig) háborítatlan nyugalomban éltek. de nem tehettem: a nevelőszüleim azt mondták, értsem meg, hogy saját érdekemből, még négy hétig nem tehetnek le a földre, nehogy valami betegséget kapjak. megpróbálok ellenállni a kísértésnek, és kibírni a négy hetet... de mennyi az a négy hét? hányat kell addig aludni? vagy hányszor kell addig ébren lenni?!

szombat estére már nagyon sok élményben volt részem, ezért a kastélykertben tett séta alatt, bevallom, elaludtam apa kezében. gyakorlatilag csak másnap hajnalban keltem fel, amikor is elmentünk gyülekezetbe. most nem az eddig megszokottba, hanem a pápai sarokkő baptista közösségbe látogattunk el, ahol vendéglátónk a lelkipásztor. nagyon jól éreztem magam, sok kedves gyerek közeledett felém, és jó hűvös volt. az igehirdetés lényegét szívesen összefoglalnám neked, kedves gazdim, de az a helyzet, hogy elaludtam... a dicsőítésnél azonban még ébren voltam, és azt kell mondanom: élvezem, ha az emberek énekelnek! az énekhangot hallgatni, abban elmerülni, na, az valami frenetikus dolog! tiszta libabőr lettem, már, ha egy kutya lehet egyáltalán libabőrös...

zárom soraim, kedves gazdim. remélem, egyszer veled is meglátogathatom ezt a kedves kis várost!

pacsi!

byron-od

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyakuldetessel.blog.hu/api/trackback/id/tr663155378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezositamas 2011.08.15. 15:53:44

Nagyon jó, hogy ezekkel az élményekkel is kiskölyökként találkozik Byron. Később már bizonytalanabb az eredmény... Van egy kutyánk, aki ugatással próbálta erősíteni a kórust a fortissimóknál! :-)

sterretje · www.gportal.hu/alekszatim 2011.08.16. 09:13:43

Na, nálunk nem lesz hiány éneklésben... amint rámcsukódik a lakás bejárati ajtaja, és belekezdek a mosásba, mosogatásba, főzésbe, azonnal dalra fakadok... :) De eddig még nem csatlakozott a kis drága... ;)
süti beállítások módosítása