kedves leendő gazdim!

pörgős napok vannak mögöttem. sőt, azt sem tudom, hogy túl vagyunk-e már rajta, vagy ez már így marad?! anya iszonyatosan sokat, sokáig, és sok helyen dolgozik. én pedig követem... mi mást tehetnék?

elmondom például, hogy ma hány helyen jártam vele. reggel a magyar rádióba kellett mennünk, mert anya ott beszélt egy műsorban. a kálvin téren szálltunk le, ahol egy mozgó lépcsősor előtt anya alámnyúlt, és felkapott a karjaiba... eddig csak apa ragadtatta magát ilyenre, de úgy tűnik, anyának is van egy olyan fura kényszerképzete, hogy ez nekem jó. pedig nem. na, mindegy, tűrtem. lassan felértünk a lépcső tetejére. ekkor anya letett, és a szőrös tappancsaimon folytathattam az utam. a magyar rádióban egy kedves néni foglalkozott velem, amíg anya a stúdióban volt. kaptam vizet, és megengedték, hogy egy üres műanyag flakont rágcsáljak. finom, puha volt a szőnyeg, jó volt a társaság és az ellátás, tehát én maximálisan elégedett voltam a média szolgáltatásaival.

ezt követően bementünk az irodába, de két másik lánnyal rögtön el is indultunk, hogy egy iskolából és egy művelődési házból begyűjtsünk jónéhány dobozt. anya ugyanis ezt dolgozza. dobozokat gyűjt szegény gyerekeknek. nem értem, miért jó játék a doboz, de remélem, majd egyszer én is kipróbálhatom.

miután a közel kétszáz dobozt elhoztuk és kipakoltunk egy másik helyen, visszamentünk az irodába. már éppen álomba merültem, mikor megint csilingelt a póráz vége... indulunk! kocsiba be, irány az ötkert nevű hely. anya és főnökasszonya sajtótájékoztatóra voltak hivatalosak. az ajtóban ráförmedtek anyára, hogy vajon hova visz engem... aztán valahogy mégis beengedtek. kár volt. dübörgött a zene, színes, villódzó fények bántották a szememet, és a tömeg hol tapsolt, hol meg hangoskodott. valami telefonos adományozó rendszerről beszéltek a sokaságnak. annyira kész voltam, hogy elkezdtem rágni a küszöböt.

hazafele, szégyen vagy nem, elaludtam a buszon.

zárom soraim,

a te pörgős byron-od

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyakuldetessel.blog.hu/api/trackback/id/tr383446761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása