kedves leendő gazdim!

anya a múltkor nagyot nevetett, amikor a következő viccet olvasta. azt mondta, ez mostanában jellemző rám... na, kikérem magamnak. de azért megosztom veled is, hátha téged felvidít (bár megjegyzem, nem szép dolog kinevetni a kisebbet…)!

a ruházati bolt vezetője visszajön az ebédszünet után, és látja, hogy az eladónak be van kötve a keze. az eladó büszkén újságolja:
-képzelje, eladtam azt a nagyon ronda öltönyt, ami már két éve itt porosodott nálunk.
-arra a rózsaszín förmedvényre gondol a kék gombokkal?
-igen.
-hát ez nagyszerű. fogadni mertem volna, hogy azt sosem adjuk el. de miért van bekötve a keze?
-amikor kikísértem a vevőt, az a rohadt vakvezető kutya megharapta a kezem.

 

na, szerinted ez vicces?

 

puszik és vakkantás (jajj, neem, olyat én nem szoktam, ááá)

 

byronod

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyakuldetessel.blog.hu/api/trackback/id/tr604299972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása