kedves leendő gazdim!

nem tudom, említettem-e már, de kiderült számomra, hogy nevelőszüleim újjászületett keresztény emberek. ez azt jelenti, hogy felnőtt korukban egyszer csak rájöttek, hogy jézus szereti őket, és, hogy nekik is szükségük van rá. ez az élmény gyökeresen, teljesen, és végérvényesen megváltoztatta az életüket. azóta tudják, hogy isten nélkül nem tehetnek semmit, ő az, aki megtartja és vezeti az életüket. találkozásuk és összeházasodásuk óta pedig azért élnek, hogy együtt másokkal is megismertessék ezt az örömöt, és, hogy másokkal jót tegyenek.

na, szóval, ez az oka annak, hogy elvállaltak egy nagy feladatot: hogy tavaly óta egy tizenéves fiatalokból álló csoportot vezetnek. heti egy alkalommal beszélgetnek velük mindenféléről, problémákról, párkapcsolatról, suliról, és néha lazulós programokat is szerveznek nekik. most például azt találták ki, hogy elviszik őket az állatkertbe. ez nagyon jól hangzik, én is örültem neki, amikor meghallottam, mit terveznek. bár eddig nem sok részem volt benne, de nagyon szeretem a baráti összejöveteleket... leginkább a külföldiekért rajongok: a zsiráfokról és az elefántokról például kifejezetten sok jót hallottam!

apa mondta ugyan, hogy szerinte esélyes, hogy engem oda nem engednek be, de anya megnyugtatta őt, hogy kideríti, és elmagyarázza az állatkerteseknek, hogy be kell engedniük engem is (miért ne engednének be? addigra meglesz az utolsó oltásom is, rendszeresen fürdök, jó illatú vagyok, és 90%-ban szobatiszta). anya végül írt az állatkertnek egy levelet, amelyre ma meg is jött a válasz. idézem: "kedves hölgyem, csak az igazolvánnyal rendelkező vakvezető kutyákat lehet behozni az állatkertbe. üdvözlettel".

így esett, hogy jövő héten, bármennyire is szeretném megnézni a barátaimat az állatkertben, nem tehetem be a tappancsaimat.

ugye, te elviszel egyszer oda?

nyaldosással üdvözöllek,

byron-od

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyakuldetessel.blog.hu/api/trackback/id/tr593194776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása