kedves leendő gazdim!

különösen nehéz időszak ez számomra. anya nagyon sokat dolgozik, én pedig nem tudok pihenni, mert mindenhova el kell kísérnem. a múltkor például egy budai rádióstúdióban jártam, hiszen anya itt beszélt munkájáról, egy karácsonyi jótékonysági akcióról. a stáb nagyon csípte a fejemet, és mi tagadás, és is komáltam őket, hiszen megszeretgettek, szépen beszéltek hozzám...

de ennek a nagy pörgésnek van egy hátulütője is. nagyon sokat kell koncentrálnom, figyelnem, viselkednem, alkalmazkodnom. nos, ez nem megy mindig zökkenőmentesen. hadd meséljek el egy esetet. anyával egy karácsonyi vásárban jártunk, ahol egy faházban kellett ácsorognunk és várnunk, hogy az adományozók hozzanak ajándékokat rászoruló gyerekeknek. nos, anya éppen nyitotta ki ennek a fa tákolmánynak az ablakait, mikor én bent véletlenül felborítottam valamit. ez valóságos lavinát indított be: két szék egymásra borult, és mindez a hátamra esett. iszonyatosan megijedtem. rohanni kezdtem, és ordítottam, ahogy a pofázmányomon kifért. anya szaladt utánam, de az igazat megvallva, én csak öt utcával lejjebb vettem észre, hogy engem szólít... a nagy ijedelem után visszatértem vele a házikóba, de annyira remegtem az idegtől, hogy még imádott kekszemet sem fogadtam el anyától. pár óra kellett, mire elengedtem magam... hazafelé még morogtam és vakkantottam egyszer-kétszer, amikor megrettentem valamitől, de most már azért jobb...

ne értsd félre, szeretek én anyával pörögni, de egy picit azért reménykedem, hogy neked nem lesz ilyen hektikus a munkád, és kicsit lazábban telnek majd a napjaim.

hamarosan itt a karácsony. ezt még egymás nélkül töltjük. de tudnod kell, hogy sokat gondolok rád! remélem, hamarosan találkozunk.

nyalom az orcádat,

byron-od

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyakuldetessel.blog.hu/api/trackback/id/tr583427228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása