sterretje 2011.09.12. 09:18

a farmon

kedves leendő gazdim!

ne haragudj, hogy jó ideje nem írtam neked. rengeteg dolog történt velem, bár gondolom, ez téged már nem lep meg... megint útra keltünk nevelőszüleimmel, és elmentünk anyáék szüleihez. ők egy vidéki farmon élnek, ahol rengeteg cica, kutya, hal és póniló él.

a kutyák (fajtájukat tekintve lilanyelvű chow-chow-k) nagyon passzívak voltak irányomban, a cicák meg fújtak, ha megpillantottak... tehát maradtak a lovak, velük jól összebarátkoztam. na és a halak, akikről először azt hittem, hogy nagyon kedvelnek, és puszikat küldenek felém, de aztán megtudtam, hogy csak a tóba beledobált kenyérmorzsákat habzsolták fel a vízfelszínről. na, mindegy, nekem tetszettek.

látod, az állatkertbe nem engedtek be, mégis, egy csomó más állattal tudtam összebarátkozni!

most mennem kell, drága gazdim!

pacsi:

barátod, byron

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyakuldetessel.blog.hu/api/trackback/id/tr53220037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása